TERIMA KASIH

tanggal 1/1/11 kau wat aku betul-betul panas hati dengan sikap kau tu. sebenarnya aku memang dah lama panas hati dengan kau selama ni tapi aku wat bodo je sebab malas nak melayan. bila dah selalu sangat kau wat aku panas, lama-lama aku meletup sampai terus delete kau dari YAHOO MESSENGER & block kau dari FACEBOOK. baru puas hati aku bila aku wat macam tu walaupun dalam masa yang sama aku rasa serba salah kat kau. :( mana tak nya, dulu kita penah baik, selalu chat, lepas tu kadang-kadang merajuk (gedix giler) tapi sebab seseorang, kau selalu nak sakitkan hati aku. terasa dowh bila kau tetiba berubah layan aku macam nak tak nak lepas tu nak sakitkan hati aku. :'( sebab tu aku wat keputusan untuk delete kau. masa tu hati aku betul-betul sakit.

tapi arini 30/1/11 tetiba kau chat dengan aku kat ym. huhuu.. (kau nak pujuk aku ek?) bla....bla....bla....bla....bla....bla....bla....bla....bla....bla....  maka dengan itu berdamai la antara aku dengan kau.. lalalala.. ^_^

kau yang bernama KHAI ^_____~


jangan gaduh-gaduh lagi taw.. janji!

kawan sampai bila-bila taw


^_____^

p/s : TERIMA KASIH sebab sudi berkawan dengan saya lagi. tutup kisah lama buka kisah baru.