nak KASUT baru

belikan kasut baru untuk aku boleh tak? tahun ni aku tak de kasut baru pon lagi.. :( nak beli kasut tapi duit tak de pulak. ekonomi aku tahun ni belum stabil lagi la.. adoii..>,< ok! sekarang ni aku betul-betul geram giler dengan kasut macam ni

smart giler seyh!! geram!!! suka sangat-sangat 
la wei! nak yang ni <3

 
yang ni pon comey jugak! nak yang 
ni jugak la..hehe

kasut yang atas ni pon ok jugak..^_^ beza dia cuma kat 
depan kasut ni nampak jari kaki sikit.. nak belikan 
yang ni pon aku tak kisah

haaa.. tu dia kasut yang dah siap digayakan dengan model!! 
amacam? cantek kan? 

pergh!! aku memang suka habis la dengan kasut kat atas tadi tu. KACAK siot kasut tu! tapi aku paling berkenan habis dengan kasut yang warne hitam tu.. suka suka suka suka suka!!!! mak SUKA sangat nokkk!!

p/s : kalau tak ada sesiapa nak beli kan untuk aku, tak pe, aku tak kisah pon. aku boleh beli sendiri tapi hulurkan la duit kat aku..hehehe... HULURKAN DUIT RINGANKAN BEBAN