B A R U

nak tau ape yang baru?? ok cheq nak habaq mai kat angpa suma apa yang baru sangat ni.. ^__^
1. TAHUN BARU - kita kan dah masuk tahun 2011 sekarang ni.. happy belated new year u all!!
2. AZAM BARU - tahun baru so azam pon baru la kan.. azam aku tahun ni banyak jugaklah. tp aku boleh bagi tau DUA je.. 
     satu : aku nak pakai tudung
      dua : aku nak jadi CHEF kat rumah *lepas ni chef-chef kat luar sana kalau korang x de job jangan marah..HAHAHAA :D
3. BLOG BARU - sempena tahun baru ni, aku pun wujudkan la juga blog baru atas sebab-sebab yang tertentu.
4. RUMAH BARU - *korang fikir aku kaya nak ada rumah baru? bapak aku tambah-tambah sikit je pe yang patut.
5. BILIK BARU -  ni baru betul bilik baru sebab aku akan tukar bilik lepas semua benda dah settle! tukar bilik dari bilik tengah ke bilik belakang. *tukar pangkat la kau manje  :(

P/S : azam aku tu aku akan wat slow-slow ok.. hope berjaya ^_~