SETAHUN SUDAH BERLALU


Sekejap je setahun berlalu.. 
Selama setahun ni jugak macam-macam dah aku lalui dengan M K A.
Bab pasal gaduh tu tak payah kata la kan.
Dah banyak sangat dah sampai M K A gelarkan aku KAKI GADUH. >,<"
*nak bermanja je pon =,="
Itu bila gaduh, tapi bila dah baik, macam ayat jiwang kitorang kuarkan.. suka suka suke!!!

Lumrah la kan semua ni. Semua ada pasang surut. sekejap okey, sekejap tak. 
Kalau asyik okey je, tak ada cabaran la dalam hidup kan. ^_^


M K A --------> Dah banyak kali aku bagi tau kau yang aku sayang kau sorang je. Memang aku ada layan laki lain tapi tu semua kawan je. :)  Aku langsung tade hati kat dorang. Dah setahun kan, kita mula balik semula okey.. 0-0 okey tak? huhuhu
last nak bagitau HAPPY 1st ANNIVERSARY  ♥♥♥♥
I LOVE YOU!!!! 

p/s : aku nak kawen dengan kau! hehehehe *over*