sudah 100 hari!!

woot woot~~ wah! dah 100 hari aku berpacaran dengan si pujaan hati, M K A. baru seratus hari tapi dah macam bertahun-tahun aku rasa. selalu sangat bergaduh! honey, saya sudah penat bergaduh dengan awak ;p 
tapi elok juga kalau ade gaduh2 ni. baru la ade rencah :) (dah macam masakan pulak) walaupun dah banyak kali gaduh tapi aku tetap sayang giler kat mamat sorang ni! TERLALU CINTA <3 
KISAH KAMI DARI MULA KENAL SEHINGGA KINI
  • kenal kat facebook since 2010.. bulan berapa aku tak ingat. 10 kot. ntah lah. bermula dari komen status kat FB member. kitorang jadi geng WONDERPETS (ade lg sorang gurl)
  • M K A add aku kat FB. start dari situ la kitorang selalu chat. 
  • dalam pukul 12 tgh mlm, after wish epy new year, kitorang BERPERANG sampai aku block FB M K A, remove YM M K A & apa saja yang berkaitan dengan M K A semua aku buang. >,<
  • hujung bulan 1 tetiba M K A buzz aku kat YM (terkejut mak nokk!) then kitorang BERDAMAI. ^______^
  • BULAN 2 start jadi rapat.. dari webcam kot kalau tak silap.. aku yang ajak M K A webcam sebab masa tu aku bosan. lagi pun teringin jugak nak tengok muka M K A. kadang2 kan dalam gambar lain sikit..hehe ^,^
  • webcam guna YM kan x berapa okey sangat, then M K A ajak aku SKYPE pulak. dah la aku tak reti guna SKYPE. naseb baik ade sifu Muhamad Khairel Azwan yang tolong ajarkan..:)
  • bila dah selalu FB,YM & SKYPE, M K A mintak nombor tpon aku.. jap2! sebelum tu aku ada mintak no M K A sebab aku tak faham sangat M K A ajar cara2 nak guna SKYPE melalui chat. kan lagi senang kalau call! tapi M K A jual mahal. tak nak bagi. bajet aku nak ngorat la tu.HAHAHA ;DD
  • 20/02/2011 - berpacaran <3 (sebelum jumpa)
  • 02/03/3011 - aku terlepas cakap something kat M K A masa tengah SKYPE. pergh! masa tu aku rasa serba salah gila babeng sebab tercakap benda tu kat dia. dah la baru berpacaran..adoi..sory honey >_<
  • 12/03/2011 - 1st time aku jumpa M K A. aku keluar masa tu pon sebab aku nak cari kasut untuk konvo. jumpa kat TIMES SQUARE. 1st time tengok muke M K A aku cakap dalam hati "mamat ni ke yang aku selalu chat & webcam? dah la bagitau tempat pon salah, boleh lagi senyum2." kat TS kan banyak sangat 7E.. sebab tu la kitorang salah tempat. last2 aku pulak yang kena pegi kat M K A. haiyaakk!! kitorang pegi lepak kat taman KLCC..aku bagi M K A coklat.. sweet tak aku? huhuhuhuu
  • sejak tu selalu la kitorang keluar sama2 lepas tu selalu jugak la tengok wayang. 
  • 01/05/2011 - pegi rumah M K A & jumpa family M K A. tapi sebelum pegi rumah M K A  kitorang pergi PUTRAJAYA. kat sana lagi aku dah jumpa family dia.
  • 12/05/2011 - M K A bagi rantai..buah rantai huruf K.. K for KHAIREL <3 
  • 21/05/2011 - hari ke-90 kitorang gaduh kat KLCC. memang best masa gaduh tu sebab aku dapat HADIAH PENUMBUK dari M K A kat tangan. tak cukup penumbukM K A JENTIK tangan aku pulak! sedap seyh!! eleh.. aku pon ada bagi HADIAH kat M K A jugak..huhuhu.. aku bagi PENUMBUK dengan CAKARAN kat tangan M K A.hahaha!! 
  • last jumpa 21/05/2011 masa tengok wayang cter NUR KASIH THE MOVIE
  • last gaduh 30/05/2011 semalam.. (hari ke 100 baru berdamai)                                                  
MAHAL KITA MUHAMAD KHAIREL AZWAN
kau lah bahagia, kau lah derita
<3 <3 <3