aku rindu korang :(

pejam celik pjam celik dah nak dekat setahun aku tinggalkan tempat praktikal aku, MAJLIS PERBANDARAN KAJANG (MPKj) 22minggu aku kat MPKj banyak gila kenangan aku dengan orang-orang kat sana daripada orang atasan sampai la orang bawahan. semua aku bergaul.. maklum lah aku ni kan peramah..huhu :) lagipun sebelum aku jejak kaki kat MPKj, bapak aku dah pesan jangan sombong dengan orang sebab kita budak baru. disebabkan aku anak yang baik dan taat, aku ikut cakap bapak aku. bila nampak orang je aku senyum, say gud morning, hye n sewaktu dengannya..^_^  kat sana, aku berkawan dengan semua orang.. dah kata peramah kan, so aku tak  de lah nak memilih bulu bab berkawan ni. mana yang ok aku kawan je lah macam biasa. tapi aku paling rapat dengan orang yang setaraf dengan aku, sape lagi kalau bukan budak praktikal jugak..;p 


ni la bangunan MPKj

************************ 

 ira.. budak praktikal yang pertama skali aku kenal. dia tegur aku dulu. maklumlah nak cari member untuk lunch. kebetulan opis kitorang sebelah je. dari situ la kitorang rapat. aku selalu berGOSIP GIRL dengan dia. :) *ko sama dengan aku BANYAK CAKAP ^o^"

 jejaka kat atas ni pulak syadi tapi aku dengan ira panggil dia syidi.. mula-mula dia tak bagi kitorang panggil dia macam tu. tapi kitorang degil gak. so nak tak nak dia kena la terima dengan pasrah..:) dalam group kitorang, dia sorang je LELAKI!! oh ya! lupe nak kasi taw dia ni sama politeknik dengan aku tapi aku tak penah kenal dia. kalau kat poli, dia ni senior aku..(senior satu sem je pun) budak diploma kejuruteraan awam. walaupun dia sorang je kaum ADAM dalam group kitorang, tapi kitorang yang kaum HAWA ni selalu kacau-kacau dia.. :) *kau baik n senang nak mintak tolong dari kau ^_^

zirah ni pulak satu opis dengan syidi tapi lain poli.. dia dari poli shah alam. erm.. aku tak berapa rapat dengan zirah ni tapi selalu lunch sama-sama. seorang yang pendiam n kurang gelak. kalau lawak pun, dia senyum :) je
*kau selalu teman aku lintas jalan setiap kali nak balik. tekan kan loceng untuk aku masa dalam bas. thanx ^_^

Lyn ni pulak lambat masuk MPKj sebab dia tukar tempat praktikal. tempat yang dia praktikal sebelum ni ada masalah. dia pun dari opis yang sama dengan zirah n syidi. kalau tadi zirah dari poli shah alam, dia ni pulak dari poli kota bharu. antara kami berlima, dia sorang je yang ada kereta. kereta SWIFT pulak tu a.k.a KANCIL. dia minat gila dengan swift sebab tu la kereta kancil dia panggil swift. swift kan comel n kecil.. dia ni tak banyak cakap tapi tak de lah diam macam zirah. tapi dia ni suka gelak.. (pape pon kau tetap tak leh lawan aku punye GELAK) *sejak kau member dengan kitorang, baru la kitorang kerap makan kat luar..swift kau memang berjasa dengan kitorang ^_~

bila la dapat jumpe korang kan.. dah berkali-kali rancang tapi selalu tak jadi :( dah elok-elok plan nak jumpe, pastu ada je salah sorang sibuk.. aku rindu gila seyh kat korang!!